U bent gebonden aan strikte regels rond spam! Lees onze FAQ.
In het onderstaande FAQ (Frequently Asked Questions) onderdeel van de site vindt u vragen en antwoorden op vaak gestelde vragen. Lees hier zeker een keer door, zo heeft u - samen met het features overzicht - ook onmiddellijk een duidelijk beeld van wat Emeka allemaal biedt.
Neen, voorlopig is Emeka enkel Engels. Er wordt wel bekeken om andere talen aan te bieden.
Uiteraard! Indien een inschrijvingsformulier wenst op uw site, neem dan contact op met onze support dienst.
Ja, via een uitgebreid systeem van webservices is het mogelijk om data vanuit Emeka weer te geven op externe locaties. Voor meer informatie, neem contact op met onze support dienst.
Neen. Deze optie werd bewust niet ontwikkeld. Hiervoor zijn verschillende redenen:
U kan uiteraard wel een bestand online plaatsen en in uw e-mail hiernaar verwijzen.
Een e-mailadres kan geen 2x voorkomen in dezelfde lijst.
Bij het importeren wordt de nieuwe gebruiker overgenomen. Dit wil zeggen dat nieuwe velden worden overgenomen. Als deze nieuwe velden leeg zijn in het opgeladen bestand, dan zullen deze ook leeg zijn in de contactlijst.
To import your contacts from Outlook (a .csv file), follow these simple steps:
U kan nu uw bestand importeren...
Als u Emeka gebruikt bent u gebonden aan strikte regels op gebied van spam. Niet alleen kunnen we uw account opzeggen maar u kan ook in juridische problemen komen. Technisch gezien is spam "Een e-mail die u verzendt naar iemand die geen toestemming heeft gegeven om dingen te ontvangen over een bepaald onderwerp".
Het woord "toestemming" kan echter op verschillende manieren worden geïnterpreteerd. Hier zijn dingen de wel en niet kunnen...
Scenario's die niet geldig zijn
De reden waarom mensen zich uitschrijven ligt meestal bij volgende oorzaken:
Als u vindt dat er veel (meer dan 7% tenzij de eerste mailing naar een nieuwe lijst) ingeschreven gebruikers uitschrijven, is het misschien nodig om uw strategie even te herzien.
De "suppression list" is een lijst gebruikers die niet meer zullen worden gemaild. Een ontvanger komt hierop terecht omwille van een volgende redenen:
Het totaal aantal keer dat een verzonden campagne werd geopend door een ontvanger. Dit wil zeggen dat als je een e-mail verstuurt naar 2 personen en de ene opent deze 2 maal en de andere 1 maal dat er een "Total Opened" is van 3.
Hier wordt er geen rekening gehouden met het aantal keer eenzelfde persoon de e-mail opent. Het is dus een cijfer dat weergeeft hoeveel ontvangers er de mail hebben geopend.
De "Clicks" data geeft informatie weer over de links in de e-mail. Bijvoorbeeld, "2,481 (14.28%) recipients clicked 7 links" wil zeggen:
* Een totaal van 2,481 klikten minstens op 1 link * Dit resulteert in een doorklik ratio van 14.28%. * In totaal werden er 7 verschillende links aangeklikt in uw campagne
Deze data geeft aan wie er via de "uitschrijven-link" heeft uitgeschreven en hoeveel procent van de ontvangers dit heeft gedaan.
Deze informatie geeft aan hoeveel e-mails er niet werden afgeleverd omwille van spam, adressen die niet meer bestaan, etctera...
Deze data geeft aan hoeveel e-mails er werden afgeleverd. Het is ook gelijk aan het totaal aantal verzonden mails min het aantal geweigerde berichten...
Als 2% van de ontvangers van een campagne zich uitschrijven is dit een normale waarde.
Deze waarde kan echter een aanzienlijk stuk hoger liggen als het gaat om een nieuwe list. Veel hangt af van waar de nieuwe lijst komt, hoe de adressen werden verzameld en hoe oud deze adressen zijn...
Dit is zeer moeilijk accuraat te bepalen om verschillende redenen.
Wat we wel exact bijhouden is het aantal verstuurde e-mails en het aantal geweigerde berichten (als we een tegenbericht krijgen). Dit maakt dat we een indicatie kunnen geven. De trend over verschillende campagnes is daarom belangrijker dan de absolute waardes.
U kan op 2 manieren betalen:
In dien u dit wenst kan er ook per kwartaal een afrekening worden gemaakt.