U kan eigen velden toewijzen per contactlijst (bijvoorbeeld het geslacht of de schoenmaat).

Meer dan gewoon verzenden.

Knappe en vooral overzichtelijke rapporten zorgen ervoor dat u een perfect beeld kan vormen van hoe uw campagnes het doen bij de klanten en hoe u deze nog kan verbeteren.

Reports

Steeds de laatste cijfers.

Vanaf het moment dat uw mailingcampagne verstuurd wordt, heeft u toegang tot verschillende soorten rapportering, waardoor u op de voet kan volgen hoe uw ontvangers reageren op uw campagne.

Op die manier kan u gemakkelijk zien wie uw mailing heeft geopend, welke onderdelen het meest interessant werden bevonden, wie uw boodschap heeft doorgestuurd naar een vriend, wie zich heeft uitgeschreven uit uw mailing of zelfs wie uw mail aangevinkt heeft als spam.

Van detailrapport tot het grote geheel.

Via onze rapportering kunt u op een gemakkelijke manier inzoomen op een bepaalde ontvanger en op die manier, via een tijdlijn, bekijken wat die ontvanger precies met uw mailing heeft gedaan.

We kunnen zelfs nog een stapje verder gaan en niet enkel naar één enkele mailing kijken. We kunnen per ontvanger gaan kijken welke campagnes hij geopend heeft, welke links interessant bleken of hoe vaak ze bepaalde e-mails hebben doorgestuurd.

Dit alles en meer is voor u beschikbaar voor elke ontvanger in uw bestand en wordt bijgewerkt in real-time.

Compare

Vergelijk campagnes en zoek naar trends.

Statistieken zoals open- en clickratio’s zijn zeer interessant voor elke campagne, maar de rapportage wordt pas echt interessant als je deze data kan vergelijken op verschillende tijdstippen. Door een analyse te maken van de trends, krijgt u via onze rapportage een duidelijk beeld van wat wel en wat niet werkt voor uw mailingcampagnes.

Door statistieken te vergelijken, zoals het aantal clicks, uitschrijvingen, spam-rapporteringen, enz. komt u er gemakkelijker achter wat uw ontvangers wel en niet belangrijk vinden.